Idag börjar det vanliga livet igen...

Med blandade känslor är alla helger, födelsedagar och bröllop över. Tråkigt, för det är ju skoj när det händer, men skönt, för nu är all stress och press över! Det har varit mycket och intensivt den senaste 1,5 månaden ungefär. Resultatet har bla varit flera anfall av magkatarr... AAAj!!!

Men idag börjar det vanliga livet igen...
NU ska jag bli bättre med vad och när jag äter.
NU ska jag komma ut och promenera mera.
NU ska jag bli bättre på att dokumentera mina barn (speciellt Elias).
NU ska jag bli bättre på att sköta hemmet.
NU ska jag bli bättre på att ta hand om mig själv.
NU....

...listan kan göras lång...

Vad jag bla försöker att säga är att detta år ska bli bättre än förra året.

Kommentarer
Postat av: Smarre

Vi kanske ska ta varandra i handen du och jag. Känns som att det är jag som skrivit det. Till och med det med magen, även om i mitt fall är det nog inte magkatarr, kanske... :-)

2006-01-07 @ 10:47:04
URL: http://bloggmarie.blogspot.com/
Postat av: Househowimetyourmother

I like your website. Good job.

2008-01-04 @ 10:11:40
URL: http://househowimetyourmother.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0