Nu börjar jag känna mig lite normal...

Vaknade imorse av att jag frös som en gnu, satte på mig mer kläder och fick niklas täcke när han gick upp, men det hjälpte inte... men jag somnade om iallafall. strax efter nio kommer maja och väcker mig, då har jag ont i hela kroppen och huvet känns som det ska sprängas + att jag har feber, och upptäcker att vi inte har några värktabletter hemma!!!

som tur är bor två av niklas sytrar bara ett par minuter bort så jag msn:ar dem och ber om hjälp att få lite grejer köpta på apoteket, för jag orkar inte själv dra dit med två ungar (trots att det bara ligger 5min bort...). Niklas storasyster erbjuder sig att gå och handla åt mig, hon skulle ändå iväg och handla mat.

så efter en tid av vånda och ont (plus en stund av skrikande Maja) så får jag mina efterlängtade värktabletter! Och nu äntligen börjar det kännas lite bättre, trots att jag fortfarande har väldigt ont i huvudet.

USch, jag avskyr att vara sjuk, och jag som skulle på tjejkväll ikväll... *gråter lite* Och inte orkar jag scrappa nåt heller... det är precis att jag orkar sätta mig vid datorn lite medan jag äter macka... *gråter lite*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0