Äntligen lite nytt!

Här kommer lite kort och layouter som jag gjort på sistone, har lite till som jag gjort, men de kan jag inte visa än. ;-)

image167
Ett påskkort jag gjorde i fredagskväll när Katrin och Dorro var här och pysslade, vi hade verkligen supertrevligt!!! Det får vi göra snart igen tjejer!

image168
Även detta gjordes i fredags kväll. Det är gjort efter en LO-skiss från Swescrapbook-bloggen.

image169
Det här är ännu ett gäst-DT-kort för Papp & Scrapp. Även det är gjort efter en LO-skiss i Swe-bloggen. Magnoliastämplar på alla korten ovan.

image170
Den här är gjord efter en skiss av Peterlina till Scraputmaningen. Det är nog en av mina snabbaste layouter, den gick übersnabbt att göra! :-D

image171
Den här är gjord till en annonsutmaning hos Scraputmaningen. Lite klurig utmaning men jag känner mig ganska nöjd med resultatet. :-)

image172
Den här är till förra måndagens ScrapJack hos Scraputmaningen. Också snabb och enkel!

Kommentarer
Postat av: Lena S

Åh så mycket fint du gjort!
Ha en bra dag!!
Kramis/Lena S

2007-04-02 @ 10:06:41
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: ninaerica

Så kul att se en massa nytt, jättefina grejer! Som alltid! :)

2007-04-02 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0