I lördags var jag på bröllop!!!

Min storebror gifte sig!!!
De hade en jättevacker vigsel med efterföljande (supergod) mat för släkten på förmiddagen ute på piren i Kullaviks hamn (det ligger ute vid havet, mellan Kungsbacka och Göteborg). Det blåste lite, men var väldigt vackert väder (vilket resulterade i att vi alla såg ut som kräftor sedan... Laughing ). Och på kvällen var det "allmän" bröllopsfest för alla som ville komma och gratulera brudparet. Under denna höll jag (tillsammans med min lillebror) tal till brudgummen, och det var ett väldigt trevligt program och mycket gott att äta efteråt! Razz Tårtan var helt fantastisk!
Tog tyvärr inte så mycket foton själv, men min lillebror (han som tar så fantastiska foton) var den officiella bröllopsfotografen, så jag tänkte ta och norpa lite bilder från honom, han tog ju några hundra stycken... Razz

Här kommer iallafall ett foto som jag "snodde" från Moas blogg Razz ska ta och föra över fotona från vår kamera imorgon tror jag.

image357
Kläderna är hemmasydda. Nisses efter Karl den XI:s dräkt (tror jag det var) och Cajsas egendesignad har jag för mig. Ringarna har Nisse också smitt själv. De är så duktiga! :D

Kommentarer
Postat av: petraso

Wow vilket läckert brudpar!

2007-08-06 @ 21:02:51
URL: http://petraso.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0