Lägesrapport

Så var det bara en månad kvar i lördags till BF (25/9) för lilla bebben, känns skönt att man inte kan räkna tiden kvar i månader längre, nu kommer det nog gå fort! :-D
Har jag tur så kommer den lika punktligt (men gärna tidigare) som de andra två.
Har fortfarande rejäla foglossningsbesvär, men det är skönt att kunna vara hemma och vila när det behövs. Är så förbenat trött hela tiden nu också och tar mig gärna en tupplur när tillfälle bjuds. :-) Ska bli skönt när bebben kommer ut och jag blir lite mer normal igen! Nu orkar jag knappt ut på några äventyr, knappt ens gå till torget en stund, men jag får väl ta igen det sen när jag blir lite mer rörlig. ;-)

Orkar inte heller skapa lika mycket som jag vill, fast suget finns där nästan konstant... :-)

Nu måste jag ta och få Maja i säng innan CSI börjar. Hon och Ville röjde rejält idag när mammorna tog en tur till torget, så hon var helt slut efteråt och passade på att somna på soffan medans mamman tog en välbehövlig tupplur och lillebror sov en stund... det kommer inte bli lätt... men sova ska hon! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ville bara säga att jag saknar dig och din butik. Ska bli spännande att höra om ditt nya lilla underverk när den kommer.Ses vi i göteborg den 15/9?
Helena

Postat av: sannaf

Vad mysigt med en liten Bebis som du snart kan hålla i famnen och gosa med!

2007-08-28 @ 18:45:15
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0