Lite segt på pysselfronten...

... men pysselsuget är det inget fel på! :-D

Men det börjar kännas att det inte är så långt kvar nu (ca 5,5 veckor) tills bebisen beräknas komma. Orkar inte så mycket och är så väldans trött på kvällarna när barnen väl sover, så fast jag har en massa sug efter att pyssla (och endel nya grejer som jag vill leka med...) så orkar jag inte alltid släpa mig till pysselbordet.
Så det blir lite virkat i fåtöljen emellanåt istället, eller så sitter jag med en bra bok (har precis läst ut "Predikanten" av Camilla Läckberg, kan rekommenderas!), men här kommer iallafall två LOs jag fått ihop till Scraputmaningen på sistone:

image390
Denna är till dagens utmaning med temat: "Vad är STORT för dig?"
De superfina journalingrutorna är clearstamps från Peterlina, visst är de underbaaara! :-D

image391
Till gårdagens färgutmaning med färgerna vit, svart, röd och turkos.

Kommentarer
Postat av: Emilia

These are so pretty! Isn't that great to record their daily life with pictures and some notes you wrote done? Beaufitul!

2007-08-17 @ 15:09:27
Postat av: Pia

Men, snart har du en liten att snusa på och ännu mer att scrappa om... trevlig helg!

2007-08-17 @ 22:33:07
URL: http://piaspyssel.blogspot.com
Postat av: Karin

Härliga layouter! Gillar verkligen journalingrutorna. Hittade mycket annat inspirerande här hos dig.

2007-08-18 @ 08:55:45
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: sannaf

Oooooooooo vad många fina layouter du har gjort!!!
Kreativa och härliga och så kul att du använder stämplar så mycket på dina layouter! Inspirerande!

2007-08-19 @ 13:58:33
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0