Kalas!

Först vill jag passa på att tack för alla gratulationer jag fått! De gör mig jätteglad! :D

Sen kommer här lite bilder från barnkalaset igår:
image583
Här är det tårtdags och födelsedagsbarnen tar i för kung och fosterland för att släcka ljusen! :D Ville med en klassisk (och god) godistårta och maja med en glasstårta, för hon tycker varken om tårta eller grädde.
image584
När det började närma sig slutet på kalaset så blev Elias lite trött (han hade bara sovit en knapp timme innan) så han ville att jag skulle lyfta ner honom i Sagas säng så han kunde mysa lite. :D
image585
Här är den glada kusintrion som nästan är som syskon, smaskande på fiskedammsgodiset.
image586
Sist (och minst) en bild på världens sötaste lilla Hampus 2,5 månader gammal! :D

Senare, när Maja och Elias var i säng och Hampus var på G också, så tittade jag och Niklas på Da Vinci Koden som jag fått av H&R i present och käkade gratistårta från ICA (man får tydligen det när man fyller 30 och har ICA-kort, iallafall här på vårat Kvantum) och hade mysigt tillsammans. Och tack älskling för den underbart goda middagen som du lagade till mig! *mums*
Så efter en ganska intensiv och lite tröttsam dag så fick jag en väldigt bra avslutning på min födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Jimmelisa

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2010-01-15 @ 14:35:18
URL: http://jimmelisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0