Arvegods

Här kommer en bild speciellt för farmor (och de fastrar som minns)!

Visst är Elias snygg i pappas 70-talsdress!
Arvegods

Tur att jag hittade den i garderoben innan den hann bli alldeles förliten! Nu fick han iallafall ha den några gånger innan jag var tvungen att lägga undan den igen. Jag måste också laga den superläckra 70-talsoverallen så att han kan ha den på sig igen när snön har försvunnit (Ja det är faktiskt SNÖ här idag!!!).

Tusen tack för den fina anekdoten om den gröna overallen Katrin! Det var mycket underhållande! :-D

Kommentarer
Postat av: Farmor Margreth

Ååå vilken goding. Han är en riktig liten snygging. Och den dräkten, ja, jag tycker det var nyss jag tog på den på min lille son.

2007-01-23 @ 22:11:23
Postat av: Kicki

Hihi, ja tänk att din lille son har blivit så stor! :-)

2007-01-23 @ 22:23:25
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0