Borås!

Efter mycket övertalning lyckades jag och Lill övertala Jocke att köra oss till Borås igår. Maja skulle få plats så jag hade tänkt ta med henne. Men så igår morse ångrade Katrin sig och ville följa med! :D Det innebar dock att Maja inte skulle få följa med eftersom Katrin behövde ta med Saga. Maja blev jätteledsen "Jag VILL följa med till affären!" och grät i mitt knä en stund, men så kom jag på att jag hade några kinderägg och då blev hon genast glad igen! :D

Så det blev en riktig tjejutflykt till Magnolia i Borås och vi hade jättetrevligt! :D
Träffade en massa skoj folk och fick se både Muhren och Petra/Paradise in action! :D (Fast Linda har jag ju träffat förut, har tom ett motiv hemma som hon målat som jag klappar på ibland... ;-) *hihi*
Det var jätteskoj att träffas på riktigt tillslut, Petra! *kram*

Lite handlat blev det också...
Jag och tjejerna delade på en grabbag bla och de här stämplarna fick jag med mig hem:
image322
(Den med kaninöron är tydligen Maja... ;-) Den och ängeln som håller hjärtat blev Majas favoriter.)
Sedan kunde jag inte låta bli att botanisera bland alla underbara band som fanns i butiken... (ja, jag vet, jag är en band-oholic!) Detta blev dagens skörd:
image323
"Jättefina snören!" sa Maja. *hihi*
Sedan blev det en refill till min FC Dark Brown som jag letat efter ett tag samt lite EZ-foam. Kände mig rätt nöjd när jag kom hem, men var TOTALT slut verkligen! Kunde knappt hålla mig vaken resten av dagen. Och Maja den busan höll igång mer än jag orkade... tur hon stupade i säng tillslut ändå! :D

Idag är jag rätt mör och har huvudvärk... så det blir att ta det lugnt idag, Niklas har ont i örat också, hoppas det inte är öroninflammation! Tur att barnen mår bra iallafall. :D

Hoppas ni andra har en bra dag!
Jag ska försöka få nåt pysslat idag, har lite grejer jag behöver fixa inför min storebrors bröllop den 3/8 som jag inte vill vara ute i sista minuten med bla.

Kommentarer
Postat av: louise (vbg)

Kul att ni hade roligt hos magnolia i går och att du hittade lite "fynd";) Härligt kort du hade gjort till tävlingen. Kramiz

2007-07-08 @ 13:23:12
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0