Händer inte så mycket på pysselfronten...

Det har inte blivit så mycket pyssel sen i lördags, packade upp mina grejer först idag, men innan det organiserade jag om lite i pysselhörnan och känner mig mycket nöjdare nu. :-)
Målade några motiv igår. Passade på att stämpla upp en massa skoj på träffen så nu har jag lite att måla när andan faller på. :-P

Men idag/ikväll har jag faktiskt gjort två stycken kort, men jag vill att 3D-lacken ska torka ordentligt (ovanligt... *hihi*) innan jag scannar in dem. Känner mig riktigt nöjd med dem och jag har endast använt spillbitar (förutom till kortstommen) vilket är lite av en mälsättning just nu för att minska på mitt oändliga spillbitslager... :-P Måste göra ett kort till imorgon, för de tre är till ett speciellt ändamål, så snart får ni lite skoj att titta på. :-)

I övrigt så har jag fått lite lugn och ro mitt på dan idag då Niklas stack iväg med Lucas och Maja till CardCollector för att köpa spelet Gulo Gulo (Som för övrigt var riktigt skoj! För alla åldrar dessutom!) medans Elias låg och sov.
Senare under em/kvällen var vi iväg till Niklas arbetskamrat som bara bor en bit bort på gatan och fikade och hade mycket trevligt. Vi blev tom bjudna på mumsig jordgubbstårta! Måste göra ett fint tackkort till dem! :-)

Nu är det dags att hoppa i säng!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ang boken, jag älskar den! Ingen reklam, massor med tips och inspiration! Jag borde ha köpt den tidigare :-)

2007-07-04 @ 11:41:11
URL: http://lindadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0