Kom med i scrappizbloggen igen! :-)

Kollade igenom scrappizbloggen igår lite snabbt och såg att AnnaB hade tagit med en av mina LOs i sin BoM-artikel "Scrappa om dina fötter"! Blev jätteglad!!! :-D
Tror jag gjorde den till en cybercrop för läääänge sen så det var skoj att hon plockat fram den! :-) (såg nu när jag letade fram den att den var gjord i juni -06)

Här kommer den om ni vill se vilken det var:
image351
Själva fotot har jag redigerat i Photoshop och sedan skrivit ut på beige Bazzill med canvasstruktur.

Här kommer också ett beställningskort som mina föräldrar beställt (skickade med 2 andra också som jag glömde scanna först... klantigt av mig! Måste be lillbrorsan fota dem när de kommer fram...)
image352
Båten är från hÄnglar och är färglagd med MCP-teknik (Magic Color Pencil).
Passade på att köpa några kompletterande färger idag till mina nya pennor som jag köpte för 2 veckor sedan (enda bra med att åka genom stan till tandläkaren; att få tillfälle att gå till IN-EX utan barn!). Kommer nog ta med dem till Kungsbacka när vi åker dit på onsdag. Vi tänkte vara där några dagar så något pyssel måste jag ha med mig, det blir nog uppstämplade motiv och nåt att färglägga med. :-). Kanske att jag tar med virkgrejer också så att jag kan få färdigt filuren jag håller på med... :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Vilket fint kort!!! Och din LO med skorna är så cool!!
Kram
Jennie

2007-07-24 @ 22:54:31
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Carina

Åh, vilket jätte fint kort du gjort! Jätte fint!

2007-07-26 @ 19:39:52
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: sussig

Vilket fint kort!
Var köper du stämplar från hänglar?? Är nybörjare på detta och skulle behöva hittanågonstans att shoppa fin saker.

2007-08-03 @ 08:46:00
Postat av: Kicki

Här kan man köpa klubbpaketen: http://www.inkywings.com/hanglarShop/ men inkywings brukar ha lite till styckförsäljning också.

2007-08-04 @ 09:04:15
URL: http://kickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0