Pysslade lite igår!

Men jag kan bara visa kortet jag gjorde:
image330
Det var egentligen tänkt att bli ett kort som pappa beställt av mig, men efter att Niklas påpekade att det faktiskt såg ut som ett kort till ett barn (vilket jag inte kunde neka till när det uppdagades för mig, ibland är man lite "blind") så får jag nog ta och sätta mig och göra ett nytt... tur att personen som ska få det inte fyller förrns i augusti. *hihi*
Nåväl, nu har jag ett fint grattiskort färdigt ifall det skulle behövas! :D

Jag gjorde en LO också som blev rätt cool, men den får ni vänta lite på för den ska visas hos Scraputmaningen framöver. :-)

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Snyggt kort!!!
/Jennie

2007-07-13 @ 17:22:32
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0