Vilken dag det blev!

Gick till Kvantum och handlade med barnen innan vi skulle till lekplatsen och träffa de andra. Det blåste endel och var nästan lite regnvarning. Men när vi väl kom till lekplatsen så tittade solen fram efter en stund och det slutade med klarblå himmel och härlig sommarvärme!!! :D
Barnen hade superskoj med kompisar och kusiner. Elias åt sand igen... (vad gör man egentligen åt barn som äter sand? han verkar ju inte tycka det är äckligt direkt... alla tips mottages tacksamt!) Sedan somnade han tillslut i vagnen och sov tills det var dags att gå hem. Flera härliga timmar blev det på lekplatsen! :D
Hade med mig kameran, men glömde att ta kort...

Nu är det mulet igen... :-(

Fick ett trevligt samtal från min pappa när vi var på lekplatsen då han sa att han troligtvis kunde åka med mig och barnen till KMD på fredag eftermiddag! JIPPI! Vill verkligen åka dit, men inte själv med barnen kommunalt.... Maja kommer nog tycka det är jätteskoj igen! :-)
Niklas och Lucas kommer ju vara där med GHFS fre-lö så jag har barnen själv då. Tur man har en snäll pappa! :-D

Nu är jag helt slut, och kokt känns det som... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0