några nya till

Här kommer två till:

image159
Ett kort jag gjorde till min brorson Isac som fick sitt namn igår. Älskar mina nya Tilda-stämplar! :-D

image160
Veckans ScrapJack hos Scraputmaningen! Vi har jackat en LO av augusti_73
Hade jätteskoj när jag gjorde denna :-D
Och för att ni inte ska tro att jag är helt egotrippad så ska jag bara berätta att i texten så står det att det här är min mans favoritfoto av mig och han säger att jag är så snygg på det här fotot, så därav titeln. :-D
Den är också en gäst-DT-LO till InkyWings.

Hoppas ni gillar det ni ser!
Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Katrin

Både Isacs kort å Snygg-LOn är hur fina som helst!!!!!!!!!!! Jag ryser lite faktiskt. De är oerhört smakfullt och talangfullt komponerade.

2007-03-23 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0