Äntligen!

Nuså, här kommer äntligen lite nytt! Har skapat lite till som jag inte kan visa än också. :-)

Denna är en lift av en härlig LO av Ulrikaulrika som gjordes till UtmaningsRallyt vi hade härom helgen.
image240

Denna är det enda jag själv hann och orkade att skapa under själva Rallyt, det är en lift av en underbar LO av Peterlina. Kul att skapa en killsida som inte alls är grabbig! :-)
image241

Det här kortet är gjort efter skissutmaningen förra veckan hos Kort i Fokus. Det blev inte jättelikt skissen men så gick det inte riktigt som jag tänkt mig heller... Min mamma fick äran att få detta på mors dag. :-)
image242

Till Bild- eller Teknikutmaningen #4 hos KiF gjorde jag det här kortet. Det var rätt skoj, men lite klurigt att göra. :-) Får hoppas det föds nån liten flicka i min närhet som kan få det här. :-)
image243

Har börjat göra några studentkort till Chokladbaren och här kommer de första två. Hoppas jag ska få några till gjorda ikväll. Är helt kär i mina Rev-swirls! :-)
image244image250

Till CardJacked hos KiF förra veckan gjorde jag detta kort som också hamnat hos Chokladbaren.
image245

Här kommer några härliga filurkort som jag skapat med material som några av oss i Scraputmaningens DT fått från Kortmakaren. Jag ÄLSKAR filurerna, som Maja säger. :-)
image246image247image248image249

Här är några morsdagkort till, det övre gjordes som inspiration till kortutmaningen under Rallyt.
image251image252

Och sist men inte minst vill jag visa det häliga kortet som Maja gjorde för ett tag sedan till sin bästis-kusin Lovis och som denne äntligen fick i söndags. :-)
Visst har hon lite talang ;-)
image253
Det var lite roligt när hon satt i mitt knä och gjorde detta, för när jag gav henne blommorna och sa att hon kunde använda dem sa hon: "Jag måste ha knappar också, mamma". Undrar vart hon fått det ifrån... det är ju inte så att mamma råkar vara en knappoholic... :-)

Hoppas ni hittat nåt ni gillar! Lämna gärna en liten kommentar!

Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Chruss

Milda makaroner vad det var ögongodis här då!!!!!
Härliga kort!

2007-05-30 @ 19:23:51
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Annica/Kakka

Hej Kicki!!
Hittade hit till dig nu i kväll. Är helt tagen av dina kort och LO:s. Helt underbara och fina!!Ser att du använder många stämplar från Magnolia, jag älskar dem!!! Jag är en ganska ny scrappare & kortmakare, så jag har mycket att lära. Men det är sååå kul!! Är nu inne på att skaffa mig en Cuttlebug. Har hört så mycket bra om den! Däremot har jag hållit på med smyckestillverkning ett tag. Har fått en del sålt nu faktiskt!! Dessutom är jag nybörjare vad gäller bloggandet också. Har nyss skaffat mig en. Men än så länge är den ganska "tom". Jag blev så nyfiken på din "bild"/figur på dig vid din presentationen. Var får man tag på en sådan härlig bild/figur?? Kanske är det du som gjort den?? Hit kommer jag titta in snart igen, var så säker!! Har fått bra inspiration från dig!! Må så gott och lycka till i framtiden och med lilla bebisen i magen.
Kramar från mig i ett regnigt Falun!!

2007-05-30 @ 20:39:32
URL: http://kakkas-design.blogspot.com
Postat av: Lina

helt underbara layouter och många kanonfina kort!

2007-05-31 @ 11:06:26
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Kicki

Annica, den lilla figuren har jag skapat hos http://www.blessthischick.com/ där man kan göra sin egen liten figur. :-)
Tack för allt beröm! Det värmer!
Kram Kicki

2007-05-31 @ 12:23:01
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Anja

Grymma grejer! Jag är ungefär lika duktig som Maja :)

2007-05-31 @ 13:47:22
URL: http://anjaklarin.blogspot.com
Postat av: Imrefride

I really enjoyed it. You have done a great job.

2009-02-09 @ 09:16:53
URL: http://imrefride.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0