det här gör vi idag...

image534
Pottränar!
Igår när vi var hos K&S så börjades det. Jag "dumpade" M&E där medans jag slängde ihop muffinssmeten och när jag kom ner så sprang Maja omkring i Villes "trosor" och kissade på pottan varje gång "pottklockan" ringde! Det var nog det som behövdes, att någon annan än mamma och pappa sa till Maja att "så här gör vi". Så idag har vi fortsatt, i morse under vilda protester, men nu går det ganska bra. Bara en olycka än, och Maja sitter gärna kvar länge på pottan, kanske som en liten trygghet istället för blöjan...
Hoppas att det fortsätter så här!

Och så här söndagsfin kan man vara när man är 5 veckor gammal:
image535

Kommentarer
Postat av: Anna G

Heja Maja duktig pottträningstjej!Det kommer säkert gå som en dans nu när hon väl börjat. Hur söt kan man vara då i slipover lillegullpluttHampus. Redan 5 v tänk vad tiden går fort el jag om nån vet ju... här är snart 3mån dagen juh *snyft*
Hoppas verkligen att magsjukan försvinner fortare än kvick det absolut värsta man kan ha. Har _massa_ medlidande med dig!!!
kramelikram Anna G

2007-11-13 @ 15:27:14
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: Asgeiralva

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2009-05-15 @ 09:43:00
URL: http://asgeiralva.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0