Elias 2år!

Fem dagar efter att lillebror föddes så fyllde Elias 2år (5/10)!
Här kommer lite bilder från morgonfirandet:
image469
Så här glad är man när man fyller 2år!
image470
Elias tyckte mycket om kortet jag hade gjort till honom. Skrev ut lite Buzz-bilder från nätet och gjorde en rymdbakgrund på ett A5-papper som jag sedan laminerade. Några av figurerna som jag skrivit ut laminerade jag som de var, tex själva Buzz, och satte Repo-GlueDots bakom som funkar typ som kludd så han kunde ta loss och sätta tillbaka en del av bilderna. Jätteskoj tyckte han! :D Så skoj att han inte ville börja öppna paketen utan hellre leka med kortet *hihi*
image471
Men när han öppnade den här presenten blev han jätteglad! Han älskar Toy Story (och speciellt Buzz) och den här boken ville han knappt släppa dagarna som följde. :-)
image472
Men bäst av allt var den här presenten! :D En Buzz Lightyear-docka!!! Den har mjuk kropp och "hårda" fötter, händer och huvud. Och Elias äääälskar den!!! Vi köpte den från USA på eBay om någon undrar vart vi fick tag på den.
image474

Kommentarer
Postat av: Monica Bernpaintner

Femte oktober är en strålande dag att fylla år! Jag ville att min lille brorson skulle titta ut samma dag som jag, men han höll sig i mammas mage ett par timmar extra. Det hade annars varit extra kul eftersom min yngsta dotter fyller år samma dag som samme brorsons mamma (min svägerska alltså, nu börjar det bli krångligt). :-) Grattis till Elias många dagar i efterskott!

2007-10-10 @ 23:15:29
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: Katrin

Faster skäms lite nu att hon missat att gratta, bor i samma hus och allting. GRATTIS ELIAS iallafall!! Väldigt goa bilder får jag säga, både på Elias och Gordon. Och morfar! Visste inte att Erik kunde se så sjuk ut, haha.

2007-10-10 @ 23:39:35
Postat av: SannaF

Å vad söt storebror är också! Grattis i efterskott!
Vad mycket härliga foton det fanns här nu och många som fyller år!

Kram

2007-10-12 @ 21:40:11
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Cattis

Tänkte faktiskt fråga dig vart du hade köpt dockan...En sån skulle nog min son oxå vilja ha!!!
Förstår att han blev jätteglad! =)

2007-10-15 @ 20:56:53
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0