Något bra kom med förkylningen iallafall!

För idag när jag ringde till Igelkotten (Majas dagis) och sa att Maja kommer på måndag igen, eftersom hon nästan är frisk nu, så berättade fröken att de (förutom flera barn med förkylning) haft magsjuka som gått! Tur vi sluppit det! Mycket hellre förkylning än magsjuka! Så jag hoppas innerligt att alla magsjukebaciller hunnit försvinna innan måndag! Magsjuka är typ det värsta jag vet! *urk!*

Nu är vi på bättringsvägen iallafall (förutom Niklas som är på väg åt andra hållet...) och snoret är nästan borta och det är mest hosta kvar. Hampus verkar ha klarat sig med nästäppa endast, vilket vi hoppas inte blir något mer i förkylningsväg. Så imorgon tänkte vi ta oss till Trädet och äntligen få avklarat ett BVC-besök (efter att ha bokat om 2ggr pga sjukdom). Ska bli skoj att se hur mycket han vuxit och sedan tänkte jag att de stora barnen ska få leka på gården lite. Hoppas det blir lika strålande höstväder som det varit de senaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0