Röj röj!

Här har vi haft stora röjardagen (fast vi började igår egentligen) och Niklas föräldrar har varit här och hjälpt oss. De åker förbi IKEA på väg till oss så de inhandlade lite lådor vi ville ha till förvaring och så var de så snälla och köpte två stycken stora MALM-byråer åt oss i tidig 30-årspresent (Niklas fyller i november och jag i december)!!! Så vi gjorde oss av med två mindre, fulare och skruttigare byråer och fick genast mycket mer förvaring för kläder mm! Känns jätteskönt och det blev MYCKET snyggare dessutom!

Och så har vi rensat ut en massa skräp som vi slängt och en hel del som vi lämnat till insamling, bla en hel sopsäck med kläder. Igår möblerade vi också om i barnens rum vilket gjorde att det rummet blev mycket bättre.

Jag har också rensat under mit skrivbord där jag bara tryckt in en massa grejer tills det knappt fanns benrum... nu vet jag vad som finns där samt att jag dessutom kunde skruva ihop och ställa in min mobila hurts under skrivbordet utan att det blir för trångt! Nästa steg är att ta tag i ovansidan av skrivbordet....

Vi är inte klara än men vi har kommit en bra bit på väg! Och det känns underbart!!! Ska försöka ta lite bilder när det är dagsljus och lägga upp i bloggen tror jag, men det får bli efter-bilder för före glömde jag fota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0