Sagt av Maja #1

Som inledning ska jag bara säga att vi haft lite svårt att få Maja att sluta med blöja.
Och nu till själva storyn:

Igår kom det lite reklam i brevlådan och medans jag lagade middag så satte sig Maja och tittade i reklambladet från Silvan. Efter en stund så utbrister hon:
"Åååh, vad många toaletter!"
Som alltid när det är tal om toaletter och sånt så försöker jag lirka lite:
"Vill du ha en sån toalett, alldeles egen, som du kan kissa i?"
"Näää!" svarar hon med mamma-nu-skojar-du-tonen och ett litet skratt.
"Vill du inte ha en sån i julklapp?" (det är antingen det eller "när jag fyller år" som gäller just nu när det är något speciellt hon vill ha)
Då svarar Maja
"Nä, det går ju inte! Den är alldeles för tung! Det orkar inte tomten bära!"

Hihihihihi vad jag skrattade då! :D

Kommentarer
Postat av: SannaF

De är så söta barnen! De tänker helt annorlunda än vad man själv gör!

2007-10-26 @ 22:11:18
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0