Yay, jag har skapat lite! :D

Har haft sånt sug att skapa lite men ingen tid och ork direkt. Men häromkvällen satt jag och pysslade lite och sedan dess har det rullat på lite. :D

Så här kommer lite alster jag skapat:
2st LOs till Scraputmaningen:
image504image505
Och två kort:
Det första var tänkt till förra veckans skiss hos Kort i Fokus, men jag hann inte göra klart det i tid.
image506
Det andra har jag gjort till Handstämplats Whipper Snapper-tävling. Älskar stämplarna från WS! :D
image507
På sista kortet kan ni även se de fina filtswirlsen som jag shoppade på IN-EX i lördags. Stack iväg till stan en sväng medans Niklas passade de större barnen, så då var jag ju tvungen att gå dit, behövde ju ändå fixa en present till min mamma som fyller år idag (Grattis mamma!), och då kunde jag inte låta bli att handla några saker till mig själv från deras trevliga scrapavdelning! :D

Fick idag också lite mer material från Kortmakaren i posten så det blir nog lite fler kort för dem framöver! :D

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilka härliga alster!!! Men jag gillar nog mest "säg omelett" hehehe...vilket kanonfoto!!! Han ser nästan ut som Jim Carrey..första jag kom att tänka på...*fniss*

Kramis!

2007-10-22 @ 19:26:00
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Rubentine

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2009-03-30 @ 08:32:19
URL: http://rubentine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0