Lite blandat godis

Jag har haft det jättetrevligt på mässan idag! :D
Träffade en massa roligt och trevligt folk och shoppade lite också... :P
Det var så skönt att få bli runtkörd i rullstolen också och att dessutom vara helt barnfri! :D
Köpte bla en snygg Rev-die i form av flera blommor i varandra typ... får fixa en bild och visa tror jag... :)

Men nu är jag supertrött, så det blir nog mys i soffan med en film för mig och maken ikväll.

Nu får bebisen titta ut när den vill den närmaste dryga veckan, för nu har jag inget annat viktigt inplanerat! :D Allra senast den 25:e dock... ;)

Medans jag och mamma var på mässan så var barnen och N, morfar och farfar på Liseberg. De hade verkligen tur med vädret, strålande sol istället för ösregn som igår!
image444image445image446image447image448

Och häromkvällen blev äntligen Majas apa färdig, så här blev den:
image443
Nu har jag börjat på en jättesöt kanin som bebisen ska få, men jag insåg att garnet aldrig kommer räcka, så antingen får jag försöka hitta mer av garnet (men jag orkar nog inte iväg till nån garnaffär...) eller så får jag börja om med något annat garn...

Nu ska vi få barnen i säng! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Nicole Kidman 2008

Uno straise Qatro single sais, thanx

2008-01-16 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0