Lite förtydligande och svar på frågor

Tycker det är jättekul med alla kommentarer och blir superglad över alla snälla ord som ni säger! :-D

För er som undrar så är det här en Cuttlebug, det är den gröna söta maskinen till höger, den står här bredvid QK-tången som jämförelse:
image415image416

Och de embossingfolders som jag köpt är som en "mapp", kan man säga, i plast som man lägger ett papper i och vevar igenom maskinen och sedan kommer det ut alldeles präglat och fint! :-) Har för mig att de är typ 4"x6" i storlek.

Angående albumstorlekar så scrappar jag nog mest i A4 för jag gör barnens album i den storleken. Årsalbumen till familjen gör jag i 12x12 och på något vis blir det alltid fler sidor till barnens album... :-) Sedan har jag några album i 8x8 som står här och väntar på att jag ska komma på något bra att fylla dem med... :-) Tycker också att det är skoj att göra små minialbum och ge bort tex till mor- och farföräldrar till jul. :-)

Nu ska jag gå och titta på CSI och kanske mumsa i mig något gott. Bäckenet behöver vila lite känner jag.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Malin Karmteg

Vad snyggt med dessa embossingfolders, så snyggt att ha på korten. Vill oxå ha!! Tack för att du inspirerar med dina fina skisser, där brukar jag gå in för att hämta inspiration. Kram Malin

2007-09-04 @ 08:25:23
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: nancy

Tack snälla för informationen :) vem vet man kanske stöter ihop på svenska mässan i göteborg den 15-16 sept (blir nog den 15E för mig)utan att man vet om att man har pratat på nätet *L*
ha de gött
/Nancy

2007-09-04 @ 16:20:11
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Aleksanderalba

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2008-10-23 @ 11:30:02
URL: http://www.enequist.dk/aleksanderalba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0