Trevlig postdag igår!

Igår damp det efterlängtade Magnolia-klubbpaketet ner på hallmattan! Precis vad jag behövde igår! :D Har bara monterat dem på EZ än, men hoppas jag ska ha lite ork kvar när barnen lagt sig så att jag kan pyssla lite, längtar så efter att få testa de söta stämplarna! :D

Så här ser det underbara paketet ut (har lånat bilden från Lena, hoppas det är ok, vännen?):

image432

Har också beställt hÄnglars Julpaket nu. Efter mycket funderande och velande så beslutade jag att det fick bli det i år. :D Har ju Magnolias julpaket från förra året och tycker fortfarande att de är väldigt söta, och det kändes lite mycket att beställa båda (får se om jag ångrar mig längre fram... ibland rycker det lite väl mycket i "Köp-fingret"...)

Som grädde på moset igår så fick jag också post som innehöll en gratis tvådagarsbiljett till mässan nästa helg! Jag hade inte tänkt att gå, för det kändes lite dumt att lägga pengar på inträde om jag knappt orkade ta mig runt, men nu har det verkligen löst sig på ett underbart sätt! Förutom gratisbiljetten så verkar det som att min mamma kommer med mig och då tar hon även med min lillebrors rullstol som han sagt att jag kan få låna! Och hon behöver inte ens köra runt mig hela tiden, för mina underbara vänner från Scraputmaningen som kommer till mässan har även de erbjudit sig att köra mig på mässan! Ni är bäst tjejer!!!
Sedan kom mina föräldrar på den superba idén att morfar, Niklas och barnen kan ju gå på Liseberg medans vi är på mässan (såvida det inte är dåligt väder, då får de hitta på nåt annat). Maja har pratat om det hela sommaren, att hon vill gå med mormor och morfar och hälsa på kaninerna igen (de var där förra sommaren). :D
Nu får vi bara hoppas att inte bebisen bestämmer sig för att titta ut på lördag! *hihi*

Justja, kom på att jag inte har visat den här LOn som jag gjort till skissmanin dag 5 hos Scraputmaningen:
image433

Kommentarer
Postat av: SannaF

Så fin layout!!!!!!
Och hrm
jag känner igen det där med att man lätt köper lite mycket ... det är ju så lätt! Och så finns det så mycket fiiiiint!
Magnolias höst stämplar är jätte fina tycker jag med : ))
KRAM

2007-09-08 @ 23:52:33
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Smarre

Layouten är så fin så fin och jag hoppas verkligen att du fick kul på mässan! Är inte alls avis nä...
:-D
KRAM!

2007-09-09 @ 10:04:24
URL: http://mariekarlsson.blogg.se
Postat av: Maria

Funderar också på att köpa hänglars julpaket. Jag har mejlat henne för att få veta om hon säljer det på mässan i Partille i oktober.
Fin LO och kort.

2007-09-09 @ 21:37:18
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Therese/Therese23

Hej! va kul!! Då ses vi säkert på mässan då!:D

2007-09-09 @ 23:03:16
URL: http://www.thezzan.blogspot.com
Postat av: Cattis

Ååå...vilken härlig LO!!! =)

2007-09-12 @ 12:48:13
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Aaronjohanna

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2009-02-27 @ 13:19:11
URL: http://aaronjohanna.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0