Några DT-kort

Här kommer några kort jag gjort för Kortmakaren. Har några till på G, men de kommer senare när jag har fotat dem.

image676
Här har jag stämplat med akrylfärg och bubbelplast. Hur kul som helst! :D Bokstäverna är foamstamps från MM, Gabby tror jag de heter.
image678
Detta skickades till familjen Höglund när de var sjuka. Vi ville gärna att de skulle bli friska snart! :D

Här kommer även ett kort med Paketfiluren som Rasmus fick på sitt 30-årskalas. Kortet är i A5-storlek för att alla skulle få plats att skriva. Stämpeln ooh det svarta/glittriga EPt kommer från Kortmakaren.
image679

Alla motiv är målade med ProMarkers som också finns hos Kortmakaren.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilka fantastiska filurkort!
Kram Tin@

2008-02-19 @ 18:23:37
URL: http://www.tinadesign.blogg.se
Postat av: Elina

Jag älskar detaljen med den lilla hjärtbraden på filurens bröstkorg!

2008-02-21 @ 23:26:22
URL: http://elinasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0