Detta blir nog det sista...

... jag skapar innan flytten...
Igår började nämligen den stora nedpackningen av alla pysselgrejer. Kommer knappast ha tid till något annat än packning innan flytten i slutet av nästa vecka.

Berörda personer får inte visa dessa för sina barn innan lördag ;-)
image659
Här har jag använt flera olika Majaroni Stamps, de är så roliga att jobba med! Färglagt med ProMarkers igen. :D
image660
Jag bara ÄÄÄÄÄLSKAR den här bilden som jag har hittat på internet! :D När jag framkallade foton senast så passade jag på att ta några ex av den här bilden också bla för att använda till just detta kort. :-) Maja tycker också att den är jätteskoj. :D

Så nu blir det nog inget mer pysselbloggande innan vi flyttar, är det lite dött här framöver så vet ni varför. Sen blir det nya tag i det större och mer välplanerade arbets/pysselrummet! :D

Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Anja

Håller med om att "Disney med attityd" var en fantastiskt bild! Fast allt du gör blir till guld! Lycka till med flytten. Kram

2008-01-15 @ 15:34:32
Postat av: Maria

Härliga kort! Dina Kortmakarkort gillar jag också. Där finns mycket inspiration.
Lycka till med flytten! Jobbigt men roligt.
Ha det bra!

2008-01-15 @ 21:14:31
URL: http://kramaria.blogg.se
Postat av: Katrin

helt fantastisk bild som sagt. Jättefina kort med såklart!

Tänkte bara att det var bäst att upprepa att om du vill kan några av dina pysselgrejer få bo hos mig under flyttpackandet, så de inte kommer bort och hittas snabbt och lätt igen. ;). :D

2008-01-15 @ 23:45:25
Postat av: MiaMaria

Gillar korten :) Var hittade du bilden på prinsessorna? Skulle gärna vilja ha den också :)

2008-01-19 @ 10:29:19
URL: http://sarnhammar.se/maria/hobby/hobby.asp
Postat av: cattis

*fniss* förstår att du älskar den! Skulle oxå vilja ha bilden...=)

2008-01-29 @ 23:00:32
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Jessica - fröt

Åh vilken underbar disneybild :) Var?

2008-01-31 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0