Glad och överraskad!

Nu när omgång 2 i SkisseCupen är avslutad så kan jag äntligen visa mina bidrag den här gången:

image704
Den här var min favorit. Var inte helt nöjd med den först, men ändrade lite på den och då blev den genast mycket bättre! I verkligheten så ser den ännu finare ut, för då ser man allt glitter som glimmar. Hade tänkt ha med den i Scrapbookbutikens tävling men hann aldrig få klart den i tid. Det underbara fotot har min lillebror tagit.

image705
Hehe, någon som kan gissa om brunt och rosa är mina favoriter just nu... :D
Och detta kortet blev utvalt till en av tio som kom till delfinal!!! Gissa om jag känner mig glad och överväldigad! :D Men jag kommer säkert inte vidare till den stora finalen, det är bara två av de tio som gör det.

Figurerna är från "Majas Vänner" som borde komma till KickisPyssel under nästa vecka om allt går som det ska.

Kom på att det tredje bidraget jag gjorde också kommer att visas hos Scraputmaningen snart så jag väntar med att visa upp den här lite. :-)

Har gjort några kort också men jag väntar tills de nått mottagarna innan jag visar upp dem här, för jag vet att de brukar titta in här. :D

Kommentarer
Postat av: SannaF

Underbart jätte fin layout o urgulligt kort!!!
KRAM

2008-03-17 @ 17:28:35
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hejsan!
Jag är en 20 årig tjej som studerar på högskolan samt frilansar innom foto och webdesign. Har bloggat i 4 år nu och vet hur vitkigt det är med blogg designen för att få sina läsare att stanna kvar.

Söker nu nya bloggar att designa om för en liten summa pengar.
(Beroende på hur mycket som skall göras).
Hör av dig på mail jobb@ bexs . se om du är intresserad.

Min egen blogg hittar du på www.bexs.se.

Med vänliga hälsningar Rebecca

2008-03-17 @ 18:35:23
URL: http://www.bexs.se
Postat av: ninaerica

WOW! Vilken LO! PrinsessLOn är den finaste jag sett på länge!!!!

2008-03-17 @ 20:21:15
Postat av: favvismaria

superfina!

2008-03-20 @ 12:13:35
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0