Lite söndagsmys, Hampus och fotoväggen

Här kommer en härlig bild på mina älsklingar (förutom Elias för han låg och sov) som myser i soffan efter kyrkan en söndag härom veckan.
image711

Visst har lilla Hampus blivit stor! Nu är han 5,5 månader gammal!
I fredags var vi på BVC där han fick spruta samt vägdes och mättes, och resultaten blev så här:
Vikt: 7445 (+450g)
Längd: 67cm (+2,7cm)
Huvudomfång: 42,5cm (+1,6cm)

Här kommer också ett dagsfärskt foto på lilla pussgurkan (och ja, jag har lekt med det lite i PS, ispirerat av Mikaelas fototips)
image712

Och idag har jag äntligen fått färdigt min lilla fotovägg som jag velat göra sedan vi flyttade in. Barnens foton är det tänkt att vi ska byta varje jul till samma foton som vi ger mor- och farföräldrar i julklapp. Ev. tänkte jag byta vårat förlovnings/inbjudningsfoto till något annat så småningom, eller så kanske jag lägger till fler... De större fotona har min storebror tagit och de mindre har min lillebror tagit.
image713

Kommentarer
Postat av: Tin@

Hej Kicki!
Vilken surprise jag fick när jag tittade på dina familjefoton.
Den stora pojken på bilden *L*, går i min dotters klass. Han har varit hemma hos oss och min *A* har varit hemma hos honom. Han har tom skrivit en liten kärlekshälsning i *A*´s dagbok.
Kul, kul...nu när jag såg detta förstår jag ju också att ni "hör i hop".
Vad världen är liten.....
Kram på dig. Tin@

2008-03-19 @ 20:16:30
URL: http://www.tinadesign.blogg.se
Postat av: Katrin

Vad fin fotoväggen blev! Det blev ju sååå bra med de likadana svarta ramarna. Nu msåte jag ju sätta fart med min, om jag bara kunde sluta vela!

Och ja, Hampus är en pussgurka!

2008-03-20 @ 23:36:21
Postat av: Linda Muhr

Vilken fin fotovägg..kan ju vara något om vi får det nya huset..eller vi MÅSTE få det nya huset..;)
Fina stämplar du hade fått in..ska nog kolla plånboken..

Vi ses kanske på mässan!

Kram Linda

2008-03-22 @ 08:57:16
URL: http://www.muhrenssida.com
Postat av: Lukasebba

Great site, keep up the great work

2009-01-12 @ 14:46:07
URL: http://lukasebba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0