Lite jag glömt av att visa

Här kommer Elins present som Maja hade med till kalaset. Det blev en rosa rymdhäst (lite modifierad dock för att spara lite tid) eftersom rosa är E:s favoritfärg enligt hennes mamma. Känner mig faktiskt riktigt nöjd med den. :-)

image826

Här kommer också Elias första egna kort (med ytterst lite hjälp av mamma) som han gjorde 5/5 och som min bror fick på sitt kalas då.

image827

Och titta här vad som hittade hem till mig i förra veckan!!! Allra goaste Tasha skickade dessa underbara knappar som hennes syster har gjort! (behöver jag säga att jag är lite smått knappberoende...*hihi*)
Och ett finfint kort hade hon gjort också! :D Skickar en massa cyberkramar!!! :D

image828

Här kommer också ett härligt morgonfoto jag tog den 16/5 när det låg tjock dimma över Sisjöområdet.

image829

Kommentarer
Postat av: Rimna

Gud så söt häst!!!

Självklart får du visa mitt kort i bloggen. En ära att bli tillfrågad!

Ha det gott
Kram

2008-05-26 @ 11:37:26
URL: http://www.rimna.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

ååhhh!! Vilken toppensöt rymdhäst!!!! =)
Va du kan Kicki!!! *impad* =D
*hihi* Vilket sött kort Elias gjort!! HAn har talang!!! =D
Många kramar Petra

2008-05-27 @ 10:46:44
URL: http://paradises,blogg.se
Postat av: Ball Games

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2010-01-08 @ 14:37:56
URL: http://ball-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0