Länge sen sist...

Det var visst ett tag sedan jag bloggade. Har varit lite mycket med annat så det har inte haft så hög prioritet. Men nu ska det åtgärdas! :D

Maja har nu sommarlov från dagis och hon och Elias har börjat leka riktigt bra tillsammans vilket gör att jag kan sno åt mig lite tid för mig själv i pysselhörnan mitt på blanka dan ibland! *kors i taket!* Hampus kryper runt i racerfart och har börjat klättra och resa sig upp så snart han kommer åt. Han har bla börjat ställa sig upp i sängen på morgonen när han vill komma upp. :D Han har 6 små tänder nu och jag tror att det kanske är ett par till på G, han tuggar som en galning på allt han tar i händerna.


Titta vad nöjd han är! :D

Igår var jag och Maja med resten av Igelkotten och föräldrar på utflykt på Bohus fästning. Det var jätteskoj och Maja tyckte det var speciellt intressant i soldatlägret som fanns på borgen. Hon gick runt flera varv och lyssnade på vad de berättade om de olika delarna i lägret. De skulle visst bo där 7 veckor (!) sammanlagt. Coolt!!! :D Fy vad sugen jag blev på Kungahälla Medeltidsdagar! Men nu är det bara en månad kvar dit!


Här sitter hon på en träbänk i "köket" och lyssnar för andra (!) gången vad som händer där. :D

Här kommer också en bild på vår stora kille som nyligen övergav både barnstol och haklapp och numera sitter på en "stor" stol och äter! Han har blivit så stor på sistone! :D

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag ÄLSKAR den skissen å Lo:n du gjort av den! Den ska jag göra asap. Kan du itne göra fler skisser av den sorten, du vet ajg gillar när det får plats både massor av foton och massor av journaling. beställer och bockar



Roligt med lite uppdatering i bloggen!

2008-06-19 @ 12:16:17
Postat av: Abdirahmanalma

God bless you

2009-02-11 @ 10:40:59
URL: http://abdirahmanalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0