Nytt hos Scraputmaningen

Det har skett en hel del förändringar hos Scraputmaningen på sistone.
En av dessa är att vi numera endast har en utmaning i veckan (istället för flera) och den kallas "Salig blandning". Jag tycker att det är en väldigt skoj utmaning där man måste ha med de saker som finns med på listan.

Den här veckan skulle man ha med prickar, något gult och blommor, och så här blev min tolkning av utmaningen:

Prickarna har jag gjort genom att stämplar med "Wavy dots" från serien Urban från Tingtura Design med härligt illgrön akrylfärg vilket ger en härlig effekt.

Älskar att leka med alla våra nya stämplar och har faktiskt skapat en hel del på sistone, men har inte så mycket som jag kan visa här än dock. Kan iallafall visa LOn som jag gjort som inspiration till veckans Måndagsskiss som ni måste ta en titt på! :)

Trädkronan har jag gjort genom att stämpla med "Bubbelplast stor" med akrylfärg i olika höstiga metallicfärger. Det skimrar jättefint i verkligheten, men syns inte så bra här.

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej Kicki!



Vad kul att du hittade till min blogg :-D. Vi hörs snart ang stämplar ;-D.

Tack för din kommentar. Papprena du gillade är från Fancy pants.



Nu skall jag gå på inspirationsrunda i din blogg.



Kram Katja

2008-09-18 @ 21:11:36
URL: http://katscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt hur du använt stämplarna för att skapa en känsla av gräs respektive träd! Man ser nästan hur blommorna vajar i vinden :)

2008-09-18 @ 21:47:13
URL: http://cajsanisse.blogspot.com
Postat av: Mia

Lilla påskkärring är ju ursnygg!! Undrar var man kan önska sig den stämpeln? ;) Gillar också trädet mycket!



Kram!

2008-09-19 @ 21:52:19
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anja

Ett träd av bubbelplast??? Du är ett geni!

2008-09-24 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0