Tiden bara flyger

och det är så mycket att göra inför mässan. JA! Tingtura Design ska vara med på Stämpel- och Scrapmässan här i Göteborg första helgen i september! Det är så kul och spännande, och samtidigt lite läskigt för det är första mässan vi är med och ställer ut på... :-)

Så här hinns det inte papperspysslas så mycket, jobbar på lite nya stämpelmotiv som ska släppas på mässan, spännande va!?! :D

Men igår kväll uppdaterade jag Tingturas blog med lite inspirationskort, och mer kommer för jag hade visst lite grann som jag inte visat än. Ni har väl kollat in vår nya blogg? Den är jättefin om jag får säga det själv, det är maken som gjort den fina headern. :-)

Återgår till arbetet... :D

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

tusen å åter tusen tack för kortet!! Det är uuuuunderbart fint!! Älskar "stämplarna" =D

MÅnga goa kramar till dej vännen!!!!!!!

//Petra

2008-08-18 @ 23:51:35
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0