Tusen tack tjejer!!!

Har fått en härlig utmärkelse från både Stina och Petra, vilket jag blivit väldigt glad över!



The rules of the award are:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated


Just nu är jag för trött för att tänka ut vilka jag ska nominera, det är så svårt när det är så mååååånga bloggar jag gillar! :D

Kram på alla som läser min blogg! Aj löööv jo!

Kommentarer
Postat av: eleocharis/Susanne

Lycka till med ditt företag och din nya kollektion. Du får även denna award av mig.

KRAM

2008-08-25 @ 10:31:49
URL: http://www.eleocharispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0