CC på alla håll och kanter

Förra helgen var det CyberCrop både hos Hobbyhuset och Stämpelstudion.
Fick några saker gjorda iallafall:

Bara dies

Altra en ask (After Eight)

Skiss

Skiss

Monokromatiskt julkort


Och så började en CC hos Allt om Scrap också, men den håller på tom söndag. Har endast fått gjort ett bidrag dit än så länge:

Skiss:

Nästan allt material har jag fått i en RAK-grej jag är med i på Scrappiz.

Alla stämplar i inlägget är såklart från Tingtura.

Snart bloggar jag även kortet som jag gjort till StampARTics tävling! :D

Kommentarer
Postat av: Monnah

Men hej, där var ju jag! :-) Jag måste komma igång med mitt scrappande igen... Ditt Spindelmankort här ovanför är förresten urläckert!

2008-12-08 @ 17:40:24
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0