Det är så underbart att skapa!

Jag mår så bra av att sitta och pyssla! Det är bland det bästa som finns tycker jag! :D

Här kommer lite måbramedicin från mig:


Det här kortet fick en liten tvååring som älskar bilar ifrån oss. Hjulspåren har jag gjort med legohjul jag lånade ur Lucas legolåda och som jag rullat över en stämpeldyna och sedan över kortet. Jätteenkelt och jätteskoj! :D Stämplar från Majas Vänner målade med distresser, promarkers och mcp-teknik, salig blandning altså :D


Blev jättenöjd med det här kortet! Och det var sååå skoj att göra. :D Har gjort det till bloggpartyutmaningen hos Millan. Det  röd/rosa blommiga pappret längst bak är ett av mina tidiga mönstrade papper och har legat i spillbitsmappen hur länge som helst, men nu passade det perfekt. :) Stämplar från Majaroni färglagda med mcp-teknik.


Det här kortet har jag gjort efter förra veckans fredagsskiss hos Scrapaddicted och det visas i deras blogg nu. Och ännu en snygg fredagsskiss har dykt upp, älskar dem!!! :D


Den här gjorde jag till en av skissutmaningarna hos Scraputmaningen. Det roliga är att Lilla Anna gjorde nästan samma layout typ samtidigt *hihi*


Den här gjorde jag efter en skiss i den svenska scraptidningen, men jag glömde skicka in den i tid... *typiskt*
Apropå tidningen, har ni förresten sett på sid.99? *stolt* Journalingstämplarna är min egna design och finns hos KickisPyssel.


Den här har jag gjort till en tävling hos Scraphuset. Inte så ofta jag gör dubblar, men jag känner mig riktigt nöjd med denna. Tokgillar träden jag gjorde, har klippt stammarna ur cardstock och stämplat löven (från Majas Vänner) med distress ink och sedan dragit ut färgen lite med min Dove Blender. Klicka på bilderna nedan om ni vill se dem lite större. Journalingstämplarna är visst samma som på LOn ovan. :)



Den här har jag gjort efter en läcker skiss jag hittade hos Jenny Sandberg som skapar underbara alster och tar underbara foton! *aj löööv* Blommorna kommer från Journalingstämpelsetet som jag designat.


Den här är gjord till Scraputmaningens "Salig blandning" v. 29 där man skulle ha med ram runt fotot, minst en fjäril, akrylfärg och rubons i rubriken. Fjärilarna har jag stämplat med akrylfärg på OH-plast och sedan klippt ut och limmat fast. Journalingstämplarna från min egna design.


Veckans skiss hos Scraputmaningen står jag för och här är min tolkning. Inte görnöjd med den direkt, men man kan ju inte bli nöjd jämt... :) Även här mina egna journalingstämplar.


Den här har jag gjort till bloggpartyutmaningen hos Lena och Ronja.

Har några grejer till på lut som inte kan visas än :D

Kommentarer
Postat av: Muffin

Men hallå eller!?! Hur mycket har du hunnit med??!! Såå mycket fint att titta på, kul idé med legohjulen förresten!

Kram!

2008-07-26 @ 21:27:15
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh, vad produktiv du har varit! Jag har verkligen längtat efter en uppdatering från dig, vännen. SUPERFINA alster som alltid. Lite extra förtjust blev jag i kortet som du gjorde efter Lily's skiss...det är TOKLÄCKERT!

Tack för inspirationen! ♥

2008-07-27 @ 08:32:06
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Malin

Roligt att du gillade min demo av blendern =)

Jättefina grejer du gör förresten!!

2008-07-28 @ 20:02:10
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Kada

WOW, här fanns mycket att se! Bara älskar LOn så SÖT - liftningsvarning härifrån! Skulle i alla fall vara kul att försöka - har aldrig använt bubbelplast tex... HAr inte skapat nåt alls den här semestern men det har ju sina orsaker - kommer säkert igång snart igen!



TACK för inspirationen, vännen! kram

2008-07-30 @ 10:38:11
URL: http://kada.blogg.se/
Postat av: cattis

Oj..vad många härliga alster på en och samma gång! Men jag fastnade mest för det översta kortet...guud så sött! Det där grodpappret älskade jag när jag hade det..undrar om det går att få tag på?!? Och är det ett vanligt kort från kortlek du har använt?

2008-08-20 @ 21:19:08
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Emilianjennifer

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-02-17 @ 12:24:41
URL: http://emilianjennifer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0