Lite nytt

Var ju på scrapträff på Orust i lördags och hade supertrevligt! K som var med mig hade minst lika trevligt, så det här gör vi om nästa år igen! :D Och då är ju inte mamma i USA så då kan hon också följa med.

Skapade 2 kort och 2 LOs under dagen och här kommer de:

Här har jag frossat i de nya journalingstämplarna! :D Och visst är fotot på Hampus underbart!!! *sötis*

Biljetten är en av de nya journalingstämplarna och jag har skuggat lite på den med Promarkers. Alfabetet, Tadpole, ska min mamma få ta med hem från andra sidan pölen, här har jag lånat K:s *aj lööv!*

Gräset är från senaste Majas Vänner och texten är från nya Majaroni. Gräste är stämplat med distressdyna och sedan har jag liksom dragit ut färgen med min Dove Blender.

Här har jag lekt lite med de nya Majaronistämplarna, det är prinsessan, slottet, biet och texten. Färglagt med Promarkers och MCP.

Och här är ett till kort med en ny Majaronistämpel som jag gjorde i söndags kväll, gjort till månadsutmanignen hos Kort i Fokus

Texten är magnetpoesi *hihi*

Måste ju bara ta och visa hur de underbara nya seten ser ut, du hittar dem hos KickisPyssel:


Delade ett TJOCKT akvarellblock med SasSa på träffen och har suttit och målat lite av de nya motiven (och även kombinerat med lite av de gamla) med distresser och det är SÅ skoj! :D
Och SasSa är jättetrevlig och en oerhört duktig kortmakare! Fick se endel av hennes tidigare kort live, och jag säger bara WOW! :D

Kommentarer
Postat av: emmy

ooj... ooojj...

ramlade in av en slump..

shit pommes vilka snygga stämplar.. vilket habegär jag fick! den lilla figuren längst ner till höger fick mig nästan att börja dregla, dessa åker rakt upp på önskelistans 1a plats!

2008-07-02 @ 11:51:47
URL: http://emmybloggen.blogg.se/
Postat av: SasSa

Tack! Så söt du är! Det var mycket trevligt att träffa dig också. Tack för den inspirerande demon av de vackra bakgrunderna. Måste bara fixa lite fler distressdynor sen ska jag prova:).

Gillar du akvarellpappret förresten?? Tack för att du ville dela med veliga mig;-).

De nya stämplarna är skitfina Kicki!

Ha de gött!

Kram SasSa

2008-07-06 @ 13:10:49
URL: http://www.sawila.blogspot.com/
Postat av: Teomonika

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2010-05-05 @ 11:02:26
URL: http://teomonika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0