Cybercrop på gång

Den här helgen är det CC (CyberCrop) på scrappiz.se och jag har faktiskt hunnit göra lite grann! Vi skulle egentligen ha varit iväg och grillat igår med makens familj, men pga olika faktorer (bla vädret...) så var vi hemma istället. Och på kvällen spelade N spel med svågrarna så då kunde jag sitta och pyssla utan att känna dåligt samvete över att jag inte umgicks med honom. :D

Här kommer de färdiga bidragen (har ett till på G som inte är klart än):

Kort med band istället för mönstrat papper. Detta fick jag inspiration att göra när jag satt och väntade på att limmet skulle torka på den LO som inte är klar än. Det var det sista jag gjorde igår kväll och det gick fort som attan, men insidan är inte särskilt snygg... (tur det inte syns här!) :D
image714
Stämpeln är "Ella" från "Majas Vänner" som du hittar hos KickisPyssel

Kort där minst 25% av kortet skulle utgöras av stämplat. När jag såg den här utmaningen så tänkte jag direkt att jag skulle använda de här stämplarna. Tycker jättemycket om dem för de är så fina, men jag använder dem alltför sällan tyvärr. De är av märket Beeswax och jag har köpt dem från Landstoken för länge sedan.
image715
Har färglagt med akvarellkritor och Dove Blender. Känner mig riktigt nöjd med resultatet faktiskt! :D

Här kommer en LO som var för personer som ingår i något DT, utmaningen var att följa en skiss samt med temat "nöjd". Hade jätteskoj när jag skapade den här!
image716
Älskar dessa underbara foton som kära lillebror har tagit! :D

Passar också på att visa en LO som visades hos Scraputmaningen härom dagen:
image717
Och en till:
image718

Har haft min familj här idag på påskmiddag och det var jätteskoj! Men är såååå trött nu (fick bla alldeles för lite sömn förra natten) så det blir nog inget mer pysslat idag, men imorgon kanske... :D

Kommentarer
Postat av: SannaF

Du är så otroligt jätte duktig så att jag bara svimmar! Dina kort blir så snygga jämt och dina layouter med!!!! Du e grym!
O jag såg ditt kort med band precis på scrappiz! Det är helt fantastiskt!!!!!
KRAM

2008-03-23 @ 10:04:31
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Helen/Hegu

Vilka härliga bidrag du har gjort till Scrappiz Cybercrop! Du gör alltid så himla fina grejer...

Kram från DT-kollegan!

2008-03-23 @ 20:42:44
URL: http://helenspyssel.blogg.se
Postat av: Therese/Therese23

JISSES va fin LOn NÖJD är!!!!!!!!!

2008-03-24 @ 17:04:36
URL: http://www.thezzan.blogspot.com
Postat av: Elina

Aah, Ella-stämpeln är så söt att jag smäller av! Jättesnyggt kort dessutom! Hoppas du har haft en skön påskhelg.

2008-03-25 @ 00:18:44
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/
Postat av: Sventindra

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2008-11-13 @ 08:10:35
URL: http://sventindra.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0