En skisstolkning

Här kommer ännu ett tävlingsbidrag jag knåpat ihop. :)
Den här gången är det till Scrapperiets skisstävling.

Såhär blev min tolkning av deras skiss.



Jag har enbart använt cardstock, stämplar och stämpeldyna till den här layouten. Och så penna att skriva text med och foto då. :) Alla stämplar är såklart från Tingtura, och för er som är sugna på de nya swirlsen så har jag fyllt på med fler i webshopen idag så skynda skynda innan de tar slut igen!

Ålskar det här fotot på Majas öga! Hon har så vackra ögon och min lillebror Daniel har verkligen fångat det underbart på fotot! Han är bäst! :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Herrejisses så vackert - och dessutom skapat med så få medel!! RESPEKT! :D

2009-04-09 @ 08:20:31
Postat av: Helén

Håller med - vilka vackra ögon!!! Och en underbar LO - helt makalös!! Har du använt en cirkel som mask? Är det akrylfärg runtom??

2009-04-09 @ 20:48:35
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Jennie (Deleelsia)

Så duktig du är att bara använda stämplar och dynor och resultatet är så fint.



Önskar dig en riktigt trevlig påsk.

2009-04-10 @ 09:31:48
URL: http://deleelsias.blogspot.com/
Postat av: Muffin

WOW vilket vackert öga och vilken vacker LO!! Hoppas du får en fin fortsättning på påsken!

kram

2009-04-11 @ 15:55:26
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: ninaerica

Jättefin LO! Vilken häftig effekt det blev med dyna och stämplar, måste jag också testa!

2009-04-12 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0