Förlåt!

Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera! Men det har minst sagt varit lite för mycket på sistone...

En rolig sak som varit sedan sist är Stämpel och Scrapmässan i början av mars. Det var andra gången vi var med och vi hade jätteroligt!

Här är Katrin, Niklas och jag i vår fina monter. :)

Nu har jag äntligen lite tid och ork att uppdatera bloggen lite med nya alster jag har gjort.

Först vill jag hojta lite för att jag är så glad att jag vann andrapris med min Lustgas-LO! Yehoo! Och igår kom min vinst! Hade fått ett presentkort att shoppa för så jag köpte bla några olika Tim Holtz masker. Jätteskoj att leka med, gjorde mitt första försök igår. :)


(och JA, jag vet att y:et inte är helt rätt... upptäckte det för sent så det får va... man ska inte pyssla när man egentligen är för trött...) Stämplarna jag använt på är från setet Urban Texture Dots som är veckans vara hos Tingtura just nu!

Här kommer ett par kort där jag också använt veckans vara.




Och här är lite mer som jag har skapat, det mesta har visats i Tingturabloggen.


Alla stämplar är såklart från Tingtura :)

Glöm inte att skicka in bidrag till månadens tävling! Priset är lite speciellt den här gången!

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Tackar för titten i min blogg. Brukar se dina härliga skapelser i Tingtura bloggen men jag tittar gärna på dem en gång til

Jag hoppas att jag kommer iväg på mässan nästa år så jag kan kolla in era stämplar "live"

Ha det gott

Kram C

2009-03-27 @ 19:04:10
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Viveka "Viwa"

Vilka fina kort du gör!!! Härliga färger och Tingturastämplarna är allt bra söta! Har länkat till dig från min blogg, hoppas det är OK! Annars kan du väl hojta... Ha en bra helg! Kram V

2009-03-28 @ 12:10:40
URL: http://viwa.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hade velat vara där men det blev inte så. Jag får satsa på höstens mässa istället. Vilken fin bakgrund ni har!! Och så mycket läckert du har skapat!



Kram!

2009-03-29 @ 19:56:24
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0