KAOS-awarder

Fy skäms på mig som uppdaterar så sällan! Har så lite ork över så då blir bloggen lidande tyvärr.
Idag så har jag fått ont i ryggen, vet inte vad det är. Böjde mig ner och då högg det till nere i ryggen i bäckenhöjd ungefär och sedan har jag haft jätteont och kan knappt röra mig utan att det gör ont. Sitta och ligga går bra dock, men jag som hade tänkt gå ut och promenera i det härliga vädret!

Har fått två till KAOS-awarder sedan jag fick den från Lillnettan, en från Cyllan och en från Essmo.





Visst är de underbara!!! :D

Så jag ska skapa totalt 9st KAOSer och dela ut till kreativa personer. De första tre är iallafall utdelade så de tänkte jag visa här:


Den första har jag gett till Katrin för hon är min allra bästa pysselkompis! Hon är också oerhört kreativ, påhittig och idérik!


Den andra har jag skickat till DrNina som är en av mina största inspirationskällor och idoler. Hon är också oerhört snäll och hjälpsam. Ett besök i hennes blogg brukar alltid pigga upp! :D


Den tredje har jag skickat till min lillasyster Anna. Hon är jätteduktig på att teckna och måla (det är hon som ritar Majaronistämplarna) och hittar på så mycket roliga figurer! Och så älskar jag henne massor också :)

Alla stämplar jag använt kommer såklar från Tingtura.

Vill du läsa mer om KAOS kan du göra det här. Ska fundera lite till på vem som ska få de andra... :)

Kommentarer
Postat av: roolz

såå fina och härliga.. =)

2009-08-08 @ 11:04:51
URL: http://roolz.blogg.se/
Postat av: Nina

Tusen tack för det überläckra kortet som var PRECIS i min smak! Det är verkligen creme de la creme av vad man kan skapa med bara lite stämplar och färg. UNDERBART! Å tack för alla snälla ord...right back at ya, tjejen!

2009-08-08 @ 11:05:28
Postat av: DesignAnnique

Jättefina KAOS-sar!



Litet tips för ryggen - lägg dig på mage på sängen och res dig långsamt på armarna. Du ska ha själva höftbenet i madrassen fortfarande så du liksom böjer ryggen bakåt i en båge. Slappna av i mage och rumpa under tiden så du liksom "hänger" på armarna. Håll där några sekunder, upp till 10 sekunder om det känns bra. Gå försiktigt ner i magliggande igen och sen börjar du om från början. Gör det 10 ggr varannan timme ungefär, det brukar hjälpa. Det hjälper nämligen ryggens strukturer att landa på rätt ställe igen. Om du inte kommer upp på händerna så ligg på mage med armbågarna och underarmarna mot madrassen och försöka slappna av, så ryggen blir som en hängmatta ungefär. Efter en stund i det läget lägger man sig på mage och sen brukar det gå bättre att komma upp. Jag vet det är ett helvete med ryggont, men de tipsen fick jag efter att jag hamnade på sjukhus med min rygg förra våren, och det hjälpte faktiskt! Lycka till!

2009-08-08 @ 14:51:08
URL: http://designannique.blogg.se/
Postat av: mariem

woow så läckra! Jag gillar de näst sista lite extra, du är så duktig med stämpelfärg! jag måste testa någon dag...

Och du, jag ser verkligen fram emot att få se vad du har virkat! Ska bli jätteskoj att få se när du hunnit lägga upp det!

2009-08-08 @ 22:01:21
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du är så otroligt duktig på bakgrunder. Kanonfina alster du gör!!!

Hoppas du snart blir bättre i ryggen!



Kram Sofia

2009-08-10 @ 17:20:25
URL: http://fialisan.blogg.se/
Postat av: Cyllan

Dina KAOSer blev såå fantastiska. Du är sååå otroligt duktig på att få till fantastiska skapeler med färg och stämplar.

Kraaam C

2009-08-20 @ 22:18:46
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Angelica-Dolliver

Så himla snygga! Älskar TH-alfabetet, använde det själv på precis samma sätt!



Antar att mottagarna blev superglada - vem skulle inte bli det av ett så vackert och färgglatt kort?



Ha de så gott!

Kram /Angelica

2009-08-21 @ 21:00:40
URL: http://scrappgalen.blogspot.com/
Postat av: Elina

Fantastiska KAOS-kort!

2009-09-15 @ 18:40:21
URL: http://www.elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0