Tung vecka framför mig...

suck... jag är superglad att niklas har fått ett jobb, annars skulle vi inte klara oss, men samtidigt känns det lite tungt just nu... han har ju ett säljjobb, och förra veckan fick han veta att alla måste jobba över denna veckan för att kontoret sålt så dåligt denna månade... suck... så jag får knappt se min man innan jul... tur att han är ledig från fredag till 2 januari iallafall, så jag får umgås lite med honom igen. :D jag älskar honom så mycket!

så här står man, ganska nybliven tvåbarnsmor, med dotter i trotsålder och MASSOR att göra inför jul! Tungt känns det ibland... hur ska jag hinna och orka allt... det kanske blir bättre om jag skriver en lista på allt som behöver göras, så att jag kan kryssa av allteftersom, det brukar kännas bättre...

och så var jag på efterkontroll förra veckan, allt såg jättebra ut, men så berättade jag för min BM att jag ofta känner mig yr och svimfärdig. vi kom fram till att jag inte äter ordentligt, hoppar ofta över tex lunch, för att jag inte orkar/hinner med och att jag stressar för mycket... måste sköta om mig själv!!! på tal om det så måste jag nog ta och göra mig lite lunch nu medan barnen sover... (men det är ju så mycket man vill göra medan de sover!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0