Usch fy och blä!

Jag hatar att vara förkyld! Iallafall sådä rejält som jag blivit den här gången.
Det började i lördags kväll med att jag var hängig och började få ont i halsen och sen har det bara rullat på och jag har verkligen mått urkasst i flera dagar nu. Nu har halsontet börjat ge med sig, men jag hostar fortfarande, och istället har jag blivit über-snorig!

Och som grädde på moset verkar jag ha smittat en hel drös med folk: Elias är förkyld, Niklas är förkyld, Maja går och nyser och kommer säkert också åka på det, lillasyster Anna som var här i måndags blev också förkyld och hon verkar ha smittat storebror Nisse som också blivit förkyld.

JAG VILL BLI FRISK NU JU!!!

Kram från Näsdukomanen Kicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0