En till! ...och lite annat...

Igår upptäckte jag att en till tand börjat titta fram i Elias mun. Det var en av de där uppe, men konstigt nog inte de mitt fram, utan en av de bredvid. :-D

Imorgon ska vi till BVC och det ska bli spännande att se hur mycket han har vuxit, för det var 2 månader sedan vi var där sist.

Igår var vi på 30-årskalas för Samuel och barnen hade hur skoj som helst tillsammans!
Vilhelm tyckte väldigt mycket om att klappa Elias på huvudet medans Elias satt på golvet i Villes rum och lekte. När det var dags för mig att lägga Elias och jag lyfte upp honom från golvet blev Ville jättearg! Han skrek NEEEJ!!! Min min min min min min!!! Jag tror han gillar Elias. :-D

Kommentarer
Postat av: Kimzahra

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-02-26 @ 10:11:56
URL: http://kimzahra.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0