Ibland är det skönt att...

...få komma bort lite!

Blev bjuden på födelsedagsfest hos Ivonne igårkväll, och det var jätteskönt att få åka iväg en stund utan barn och allt vad det innebär och bara ha mig själv att rå om en stund! Jag hade jättetrevligt och fick träffa lite nya (och gamla) människor!
Var väldigt mätt och belåten när jag åkte hem efter en mycket god tacobuffé och tårta efter det. :-P

Idag däremot är jag ensam hemma med alla barnen (Lucas är här med) hela dagen eftersom Niklas är på konferens i Stockholm och inte kommer hem förrns sent ikväll. Han steg upp mycket tidigt imorse för att komma iväg till tåget.

Men Vicki kommer hit i eftermiddag så vi kan pyssla lite och gå igenom alla härliga scrapgrejer som de köpte på blocket i fredags. :-D Så här mycket skoj var det:
T+V Scrappaket

Kommentarer
Postat av: Gunnaranneli

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-04-08 @ 13:01:35
URL: http://gunnaranneli.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0