Äntligen!!!

Nu har vi äntligen hittat en ny katt till Maja!!!

Var på nyöppnade Maxi i tisdags och då upptäckte jag till min glädje att de hade lite olika gosedjurskatter på leksaksavdelningen (som Maja förövrigt inte ville gå ifrån sen...). Så Maja fick välja färg på katten, och valde såklart den svartvita, precis som den gamla (och myyyycket slitna) katten. Sedan, för att kolla hur gärna hon ville ha den, så fick hon välja mellan katten och setet med en liten docka med en häst till, som jag först tänkt köpa, och då valde hon katten!!!

När vi kom hem så gömde jag undan den gamla slitna katten i den vita garderoben och hon har fortfarande inte frågat efter den! Jag tror vi har lyckats!!!

40192-56
Maja myser med den nya katten i soffan efter att ha badat.

Kommentarer
Postat av: Letterfromusa

love the web site lots of luck love to see more poems

2010-10-25 @ 13:34:14
URL: http://letterfromusa.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0