Lite blandat...

Usch fy och blä!!! Så har man åkt på en rejäl förkylning igen!!! Känner mig helt igenkorkad i näsa och hals och är helt slö.

Pga detta orkar jag inte skriva så mycket om vad som hände i måndags så jag bara klipper lite från min tråd om detta på Scrappiz:
"Måste bara skriva av mig lite, jag är såååå glaaaad!!! Very HappyVery HappyVery Happy
Fick precis veta att Niklas har blivit morbror igen!!!!
Min svägerska födde ett barn för en timme sedan (BF 10/11) hemma i lägenheten, ambulanspersonalen förlöste och allt gick bra! Det var en unge som ville ut väldans fort minsann! Vi har inte fått veta vad det är för sort än, men de ska ringa när de hämtat sig lite."
Lite senare:
"Nu vet jag! Very Happy
Det blev en FLICKA!!!
Med en massa mörkt hår Very Happy
*längtar efter att få snusa bebis!*"

Som sagt, Katrin och Samuel fick sig en liten prinsessa i måndags, och undan gick det! Men vi har fortfarande inte träffat det lilla underverket för vi har så mycket baciller hemma just nu. :-(

Men vi har fått en fin bild från Dorotea iallafall att titta på. :-D Visst är hon söööt!!! :-D
Lilla prinsessan

Hoppas jag mår lite bättre imorgon, för då ska jag ha en liten pysselträff hos Gunilla i Jönköping och det vill jag ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0