Scrappiz-träff!!!

I lördags var jag på Scrappiz-träff på Svenska Mässan i samband med Nordiska Stämpel och Scrapbookmässan och jag hade såååå skoj!!! Det var så kul att få träffa alla scrappizar på riktigt och få pyssla och gå på mässa! Jag hade turen att hamna bredvid min idol Muhren så jag passade på att fråga och insupa så mycket kunskap och idéer som möjligt när jag nu kunde se henne "in action". :-D

Självklart var det tävlingar på träffen och jag lyckades vinna två av dem + en utlottning av en Fiskars ScrapBoss :-D

Jag kom på tredje plats i Kortmakarens kortskisstävling med det här kortet till Lucas, och vann några jättesöta Halloween-stämplar från dem!

40192-42

Sedan vann jag också pris i namnskyltstävlingen med min stämplade t-shirt! Då fick jag ett pris från Sodak med lite garn och några jättesöta höststämplar!

40192-41

Jag åkte hem trött men väldigt nöjd med dagen! Och tack Stina (Maräng) för det trevliga sällskapet på spårvagnen hem!

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Jag gillar verkligen din namntröja, supersnygg! Skönt att slippa gå omkring med en namnlapp, så mycket lättare sådär liksom! Och grattis till vinsterna för både tröjan och kortet - kortet har så enormt härliga färger och är bara sååå coolt!

Jag hittar inte din mailadress, kan du maila eller PMa mig så ska jag skicka dig färgkartan?

Kram Maria

2006-09-05 @ 15:45:15
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Emma

Snygg tröja!! Åh kortet är ochså bara för härligt!! Jättesöt fladdermus =)

2006-09-06 @ 10:39:30
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Stina (Maräng)

Det är jag som skall tacka dig för resesällskapet! Det hade inte känts riktigt bekvämt att vara ensam lantis på spårvagnen en sen lördagkväll i storstan ;-)
Skönt att du kom hem ordentligt! Hoppas att vi snart ses igen!

2006-09-13 @ 10:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0