Vilken överraskning!

Måste bara berätta vad som hände i fredags!

Jag och Niklas skulle åka hem till hans föräldrar för att ha en syskonkväll med hans syskon och föräldrar (trodde vi). Men när vi kommer dit, intet ont anande, så visar det sig att hela min familj är där också! De hade alla planerat en supertrevlig 60årsfest (30+30) för mig och Niklas!!! Vi som inte hade tänkt ha kalas förrns i februari i kombination med inflyttningsfest i vår nya lägenhet eftersom det var så mycket annat som händer nu i december! WOW vilken chock vi fick! Varken jag eller Niklas hade misstänkt någonting, trots allt trixande med barnvakter och planerande hit och dit!

Så vi fick en underbar barnfri (utom Hampus då) kväll med våra syskon med respektive och föräldrar! Supergod hämt-thaimat, underbara efterrätter och härliga paket! :-D

Tusen tack alla ni som gjorde det möjligt! (vet att flera av er brukar titta in här ibland) Vi hade det underbart trevligt!
*kram kram*


Och Richard, om du tittar in här, vi får ta en omgång Buzz du och jag nångång och se vem som är den riktiga släktmästaren! ;-)

Kommentarer
Postat av: Kada

WOW, så KUUUUUUUUUL! Vilken härlig överraskning!
Kram på dej, gumman!

2007-12-09 @ 19:47:17
URL: http://kada.blogg.se
Postat av: Tina

Grattis i efterskott eller förskott?!, det låter som du hade en trevlig helg. Kul att bli firad på det sättet. ha en skön vecka!
Kramar från din DT kollega Tin@

2007-12-10 @ 09:24:55
URL: http://www.tinadesign.blogg.se
Postat av: Maria

Fantastiskt, vilken överraskning. Det som är så roligt är ju att GE bort en fest också.

2007-12-10 @ 13:03:41
URL: http://kramaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0