MCP och annat skoj!

Förra veckan när jag var på stan med Katrin och Margreth så passade vi på att besöka In-Ex och Panduro. På In-Ex köpte jag lite material för att kunna testa på MCP-tekniken (Som du kan läsa lite mer om i Muhrens blog). Det var jätteskoj och blir nog fler gånger, SPECIELLT NU NÄR JAG ÄNTLIGEN FICK MITT MÅNADSPAKET FRÅN MAGNOLIA IDAG!!!
Jag köpte även Iridescent Medium på In-Ex efter tips på forumet Stämpelsnack om att blanda med distresserna, men här har jag målat det direkt över hjärtat och sedan ett lager 3D-lack över. Syns tyvärr inte så bra på bilden, men är riktigt läckert i verkligheten!
Det fina mönstrade BasicGrey-pappret och den fina ramstämpeln fyndade jag på Panduro för ynka 3kr och 39kr (det var ett set med hela 10! stämplar).
Stämpeln med hjärtat är från Badanka Design hos Kortmakaren och sålde slut hos KickisPyssel nästan direkt. :-)

MCP

Kommentarer
Postat av: Morfen

Oj vilket fint kort! Du är så himla duktig.. PÅ ALLT! :) Tack för påpekandet om augusti/januari. Snacka om att vara en virrpanna. Kram!

2007-02-01 @ 12:15:54
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Moma

Å så mycket vackert du har gjort. Jag har suttit här och beundrat dina alster jättelänge nu.

2007-02-05 @ 08:06:42
URL: http://monma.blogger.com
Postat av: Kicki

Tusen tack kära ni! *rodnar*
Trevlig att jag kan glädja nån! :-)
Kram Kicki

2007-02-05 @ 09:15:56
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0