Har skapat lite!

Lite pysslat har det blivit på sistone iallafall. :-) Har två layouter som ligger halvfärdiga också, så de kommer nog upp snart de med.

Det här kortet gjorde jag igårkväll på beställning av mamma. Det är till hennes bror som fyller år på fredag.
Grattis Gunnar
Nästan allt material till kortet ovan kan man hitta hos KickisPyssel

Det här kortet fick barnens kusin Lovis i lördags när hon hade prinsesskalas. Presenterna gick såklart i samma tema. :-)
Grattis Lovis!

Det här kortet ska våra vänner få på bröllopet vi ska på på lördag. Älskar den här stämpeln, synd man inte får användning för den så ofta! :-)
Daniel o Helene

Det här kortet fick Vicki på hennes babyafton härom veckan. Hon blev totalt överraskad när vi kom och vi hade en väldigt trevlig kväll allihopa!
Undrar vilken sort det blir...

Det här kortet ska Tomas och Vicki få nu när de har fått en liten pojke!
En son

En layout gjord till Scraputmaningen efter utmaningen att använda nio saker. Jag använde nio stycken brads och satte nio foton i en ruta.
Mmmm... äta mat

Hoppas ni gillar något av det jag visar! Lämna gärna en kommentar!

Kram Kicki

Kommentarer
Postat av: Marie

ååh så mycket fint! kortet med taggen gillar jag allra bäst!

2007-01-23 @ 16:47:47
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Katrin

Jättefint! Jag blev förtjust i ljusblå kortet till T å V. Är videung-motivet en stämpel? I så fall... låååååna? Helt i min smak! När tar vi nästa pysselkväll?

Kram!

2007-01-23 @ 20:13:50
Postat av: Kicki

Katrin, ja det är en stämpel, och du får gärna låna :D
Och pyssla gör jag gärna snaaaart igen! :D

2007-01-23 @ 21:01:31
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0